Zobrazují se záznamy 1881-1900 z 20657

    • Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Jindřichohradecko) 

      Kroužková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem práce byla identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Jindřichohradecka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Dále bylo zkoumáno vnímání kvantity a kvality nabídky cestovního ruchu v ...
    • Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českobudějovicko) 

      Koubová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků Českobudějovicka. Jedná se o porovnání představ samotných návštěvníků s reálným stavem služeb cestovního ruchu. Konkrétně jak ...
    • Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Prachaticko) 

      Hávová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Prachaticka a posouzení souladu jejich představ s reálnými zkušenostmi. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ...
    • Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu 

      Fotrová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení Karlových Varů jako lázeňské destinace evropského významu, zjištění silných a slabých stránek destinace a porovnání její tržní pozice s vybranými konkurenčními destinacemi. Na základě ...
    • Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Táborsko) 

      Braguca, Andrej (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Táborska a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném ...
    • Inovace produktu vybraného podniku cestovního ruchu 

      Jungvirtová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce se zabývá inovacemi v podniku cestovního ruchu. Cílem práce je zanalyzovat současný produkt firmy a přání a potřeby potencionálních zákazníků. Na základě těchto analýz potom doporučit pro firmu ideální ...
    • Zemědělský pacht jako prostředek k zajištění výroby 

      Bergerová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem této práce je zpracování zemědělského pachtu jako prostředku k zajištění výroby. Zvolené téma je na základě výzkumu primárně zaměřeno na porovnání délky pachtu a pachtovného (peněžní či naturální plnění) a další ...
    • Marketingová komunikace značky Fairtrade 

      Zoudunová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a Fairtradových produktů na trhu ve vybrané firmě. Cílem práce je v této společnosti zjistit dosud využívané nástroje marketingové komunikace značky ...
    • Podpora prodeje ve vybrané jednotce 

      Valášková, Linda (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro ...
    • Tradice a zvyky v produktech cestovního ruchu v regionu Vysočina 

      Popelová, Renata (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce je zaměřena na lidové tradice a zvyky v Kraji Vysočina. V teoretické části jsou vysvětlené pojmy, které souvisí s tématem. Praktická část se zabývá výzkumem lidových tradic na Vysočině. Hlavním cílem ...
    • Event marketing 

      Novotná, Michaela (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je nejprve řešena problematika jednotlivých nástrojů ...
    • Vnímání značky 

      Mejzlíková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na vnímání značky vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které souvisí s tématem. Praktická část práce se zabývá výzkumem vnímání značky McDonald's. Cílem ...
    • Přínos významné akce pro rozvoj cestovního ruchu v Českých Budějovicích 

      Zemanová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení dopadů a přínosů vybraných akcí na podniky cestovního ruchu ve spojitosti s výročím založení města České Budějovice. Na základě zjištěných poznatků, vytvoření návrhu doporučení rozvoje ...
    • Produktové portfolio cestovního ruchu pro seniory ve Strakonicích 

      Melková, Šárka (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky produktů cestovního ruchu ve Strakonicích. Analyzovat segment seniorů, zhodnotit úroveň poskytovaných služeb cestovního ruchu ve Strakonicích a ...
    • Zhodnocení finanční situace Dopravního podniku města České Budějovice, a. s. 

      Beránková, Monika (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce zkoumá finanční situaci Dopravního podniku města České Budějovice, a. s. mezi roky 2005 a 2014 a jejím cílem je na základě údajů z účetních výkazů navrhnout vhodné metody k posouzení finanční situace podniku ...
    • Disponibilní peněžní prostředky podniku a jejich zhodnocení při obchodování na akciových trzích 

      Kasanda, Jan (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato práce je zaměřena na zhodnocení disponibilních peněžních prostředků podniku na akciovém trhu za použití technické analýzy. Aplikací několika nástrojů technické analýzy jsou v letech 2013 až 2015 obchodovány tři tituly ...
    • Zaměstnanecké benefity ve vybrané organizaci 

      Podroužková, Jana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu zaměstnaneckých benefitů ve vybrané organizaci a na následné navržení případných změn. Teoretická část této práce se zabývá objasněním základních pojmů, které souvisejí se zadaným ...
    • Výběr a přijímání zaměstnanců ve vybrané organizaci 

      Čabrádek, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2016)
      Má bakalářská práce je zaměřena na problematiku výběru a přijímání zaměstnanců ve vybrané organizaci. V teoretické části této práce jsou vysvětleny základní pojmy řízení lidských zdrojů. Konkrétně se zabývám na získávání, ...
    • Vliv osobnostního typu manažera na řízení podniku 

      Tomková, Jana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce zkoumá, zda má osobnostní typ manažera vliv na zaměstnance podniku a na kvalitu řídící práce manažera. Cílem práce je zjištění míry vlivu osobnostního typu manažera na řízení podniku. Teoretická ...
    • Systém odměňování zaměstnanců ve vybraném podniku. 

      Peroutková, Sabina (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce zkoumá systém odměňování v daném podniku. Cílem práce je charakterizovat nástroje využívané k odměňování zaměstnanců a navrhnout případné změny. Teoretická část vysvětluje důležitou terminologii, ...