Zobrazují se záznamy 1801-1820 z 20657

    • Moderní technologie v maloobchodě 

      Stehlík, Martin (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce se zaměřuje na moderní technologie v maloobchodě. Nejprve je uveden úvod do problematiky, následně jsou popsány vybrané technologie a na závěr je provedena analýza uživatelských zkušeností s moderními ...
    • Uplatnění metod štíhlé výroby ve vybrané organizaci 

      Krumlová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce zkoumá používané metody štíhlé výroby ve společnosti Gerresheimer ve výrobním závodě v Horšovském Týně. Společnost se zabývá výrobou inhalátorů, inzulinových per a dalších plastových výrobků pro ...
    • Spotřebitelské testy v rámci České republiky 

      Salák, Hynek (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této bakalářské práce je zhodnotit realizaci, ale také povědomí českých spotřebitelů o spotřebitelských testech v rámci České republice. Dílčími cíli je zjisti povědomí a přehled o spotřebitelských organizacích, ...
    • Podniková kultura jako motivační faktor v organizaci 

      Benďáková, Ladislava (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této bakalářské práce bylo specifikovat rozhodující dimenze v souvislosti s motivací ve vybrané organizaci včetně návrhů pro zlepšení praxe. Pro tyto účely byla vybrána organizace v rámci veřejné správy Policie České ...
    • Vliv odpisů dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku na výsledek hospodaření 

      Chalašová, Vendula (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce se zabývá odpisy dlouhodobého majetku a jejich dopadem na výsledek hospodaření ve vybraném podniku. Tento podnik se zabývá výrobou a prodejem čističek odpadních vod. Bakalářská práce je rozdělena na ...
    • Řízení nákupu, distribuce a prodeje cukrovinek 

      Hrdličková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem této bakalářské práce bylo podat ucelený pohled na analýzu podnikových procesů, které řídí nákup, distribuci a prodej v obchodní korporaci, která se zabývá prodejem a distribucí rychloobrátkového zboží. Na ...
    • Index lidského rozvoje 

      Chuyko, Vadym (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce obsahuje informace o Indexu lidského rozvoje a metodách jeho výpočtu. Teoretická část popisuje historii vývoje indexu a jeho současný stav. Praktická část je věnována analýze využitelnosti dílčích ...
    • Vybrané problémy ochrany spotřebitele 

      Pechová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce je věnována problematice ochrany spotřebitele, především problémům v oblasti distančních spotřebitelských smluv. V praktické části je realizován dotazníkový výzkum, kterého se zúčastnili respondenti spadající ...
    • Charakteristika pracovního chování Čechů a Ukrajinců 

      Bykova, Sofia (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tématem mé bakalářské práce je pracovní chování v rámci vybraného podniku, zaměstnávajícího pracovníky českého a cizího (ukrajinského) původu. Cílem teto práce je vytvoření přehledné a srovnatelné charakteristiky jevu ...
    • Návrh strategie vybraného podniku 

      Pitner, Zdeněk (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem práce je pomocí analýz vnějšího prostředí navrhnout strategii vybraného podniku. Mezi použité analýzy patří analýza STEP, Porterův model pěti sil a analýza SWOT. Teoretická část práce je zaměřena na definování klíčových ...
    • Intradenní obchody 

      Bohinský, Petr (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato práce je zaměřena na porovnání výnosnosti intradenních a krátkodobých obchodů za použití technické analýzy. Aplikací metody křížení klouzavých průměrů v období 1. ledna 2014 do 1. srpna 2016. Obchodování probíhá na ...
    • Profil návštěvníků v turistické oblasti Toulava 

      Plzáková, Aneta (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Toulava, která byla založena před třemi lety. Toulava vznikla spojením krásné a čisté přírody, bohatých lesů a turisticky atraktivních cílů. První část práce je zaměřena ...
    • Informace jako nástroj pro řízení návštěvnických toků v destinaci (České Budějovice) 

      Vargová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat informační zdroje a práci s informacemi v řízení návštěvnických toků. Dále analyzovat práci s informacemi průvodců v destinaci a jejich vliv na pohyb návštěvníků s ohledem na ...
    • Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Písecko) 

      Hanus, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce se zabývá faktory, které pozitivně i negativně ovlivňují spokojenost návštěvníků Písecka. V teoretické části jsou definovány odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. Analytická část zkoumá ...
    • Odpovědnost zaměstnavatele za škodu 

      Suchá, Karolína (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce se zabývá odpovědností zaměstnavatele za škodu. Cílem je ukázat na konkrétním objektu další možnosti zaměstnavatelů při řešení škodné události. Pro tuto práci byl vybrán pracovní úraz. Práce je rozdělena ...
    • Základní produktové a prodejní formáty čaje. Čajovny 

      Paclík, Ladislav (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce je zaměřena především na čaj a jeho popularitu mezi jeho konzumenty, a také na popularitu fenoménu čajoven v České republice. Teoretická část práce je soustředěna na rostlinu Camellia sinensis, ze ...
    • Agroturistika v Novohradských horách a jejich podhůří 

      Kálalová, Iva (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu agroturistiky v oblasti Novohradských hor a jejich podhůří. Dále posouzení struktury předpokladů rozvoje agroturistiky, identifikace potřeb a bariér rozvoje podnikání ...
    • Stanovení norem času pro práce jako podkladu pro efektivní využívání času ve vybrané organizaci 

      Bartošková, Martina (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na zjišťování potřebného času pro dané úkoly ve vybrané organizaci prostřednictvím vhodných metod. Na základě dosažených výsledků následně navrhuje vhodná opatření směřující k vyšší ...
    • Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem 

      Mráčková, Tereza (Jihočeská univerzita, 2016)
      Práce je zaměřena na využití sociálních sítí malými a středními podniky. Teoretická část se nejdříve zabývá historií a popisem vybraných sociálních sítí. U čtyř nejpopulárnějších sítí, a to Facebooku, Instagramu, Twitteru ...
    • Společný jazyk matematiky a ekonomie 

      Hošek, Radim (Jihočeská univerzita, 2016)
      Podnětem pro vznik této bakalářské práce bylo paradoxní zjištění, že ač studenti bakalářských oborů ekonomie absolvují poměrně velké množství matematických předmětů, znalosti v nich získané nejsou později v ekonomických ...