Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
Abstrakt
Práce je zaměřena na využití sociálních sítí malými a středními podniky. Teoretická část se nejdříve zabývá historií a popisem vybraných sociálních sítí. U čtyř nejpopulárnějších sítí, a to Facebooku, Instagramu, Twitteru a LinkedInu, je popsáno, jak společnost může inzerovat. V práci jsou popsány placené formy reklamy u těchto čtyř sociálních sítích. Je popsáno, jaké způsoby placení za reklamy a umístění reklam existuje. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První část analyzuje vybranou společnost. Součástí práce je rozhovor s jednatelem firmy a na základě tohoto rozhovoru a vlastního průzkumu firmy je proveden návrh na zlepšení využívání Facebooku a dalších sociálních sítích. Druhá část práce se zaměřuje na dotazníkové šetření. Bylo vytvořeno 10 hypotéz, a pomocí nich byly sepsány otázky. Hypotézy jsou po shromáždění dostatečného počtu odpovědí vyhodnoceny.