• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zemědělská fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zemědělská fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingový průzkum trhu ryb v České republice

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (617.5Kb)
    Posudek vedoucího práce (75.46Kb)
    Posudek oponenta práce (239.6Kb)
    Datum
    2007
    Autor
    Paul, Petr
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Byla provedena analýza českého rybářství, SWOT analýza zpracovatelského odvětí rybářství a marketingový průzkum prodeje rybích komodit nejvýznamnějších firem. Následně byl proveden spotřebitelský marketingový průzkum formou tištěných dotazníků. Bylo osloveno 110 respondentů a jako cílová skupina byli určeni muži a ženy aktivního věku s rodinou v kraji Vysočina. K vyhodnocení otázek se škálou odpovědí bylo použito výpočtu tzv. poměrového koeficientu diferenciace (P=4s2/R2), který ukázal, že respondenti při určování oblíbenosti jednotlivých druhů mas využívali u rybího masa celé škály odpovědí (P=0,33) a u označování důležitosti vlastností výrobku měla nejmenší diferencovanost odpovědí čerstvost (P=0,009), kterou 98 % respondentů označilo jako velmi důležitou. U dalších otázek hodnotili respondenti důležitost jednotlivých atributů kvality pomocí 4 bodové stupnice (1-velmi důležité, 2-spíše důležité, 3-spíše nedůležité, 4-vůbec nedůležité). Otázky tohoto druhu byly vyhodnoceny pomoci vážených aritmetických průměrů (x), a tak byla zjištěna jejich míra důležitosti. Jako 2 nejdůležitější vlastnosti výrobku byly označeny čerstvost (x=1,02) a chutnost (x=1,34) a jako nejméně důležité vlastnosti snadnost přípravy (x=2,23) a velikost balení (x=2,31). Jako nejvhodnější propagace rybích komodit byla označena informovanost o pozitivním vlivu na lidské zdraví (x=1,44) a jako nejlepší propagace byla označena televizní reklama a pořady o vaření (x=1,57). Vyhodnocení ostatních otázek bylo provedeno pomocí procentuálního zastoupení a absolutních, kumulativních a relativních četností.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/9726
    Kolekce
    • Zemědělská fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV