Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorSklenářová, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-25T06:50:20Z
dc.date.available2021-11-25T06:50:20Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7267
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo zjistit chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Následně na základě zjištěných dat doporučit vybrané firmě inovaci marketingového mixu. První část diplomové práce byla zaměřena na získání informací souvisejících s danou problematikou. Druhá část byla zaměřena na zpracování získaných informací z dotazníkového šetření, které bylo provedeno u 200 respondentů. Získané údaje byly vyhodnoceny pomocí tabulek a grafů, které vyjadřují chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Na základě analýzy dat a rozhovoru s vedoucím pracovníkem firmy byla navržena doporučení pro inovaci marketingového mixu.cze
dc.format65 s
dc.format65 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpotřební chovánícze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjecttrh s nábytkemcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectConsumer behavioreng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectfurniture marketeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.titleChování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobkycze
dc.title.alternativeConsumer behavior in the market with furniture productseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag38164
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to investigate the behavior of consumers in the market with furniture products. Based on the collected data to recommend selected company innovation marketing mix. The first part was focused on obtaining information related to this topic. THe second part focused on the treatment of information obtained from the survey, which was conducted among 200 respondents. The data obtained were analyzed using tables and graphs that reflect consumer behavior in the market with furniture products. Based on data analysis and interviews with senior company employee was designed recommendations for upgrading the marketing mix.eng
dc.date.accepted2015-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam