Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorKolářová, Ivana
dc.date.accessioned2021-11-25T06:50:06Z
dc.date.available2021-11-25T06:50:06Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7248
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu města a regionu Tábor. Nedílná část práce spočívá také ve formulaci návrhů pro podporu propagace a návštěvnosti cestovního ruchu v destinaci. Analytická část práce je zaměřena na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí destinace, SWOT analýzu a analýzu řízení destinace. V závěrečné části práce je stanoven návrh nového destinačního marketingu města a regionu Tábor.cze
dc.format99 s. (149 118 znaků).
dc.format99 s. (149 118 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectdestinační managementcze
dc.subjectmarketing destinacecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectTáborcze
dc.subjectsoukromý sektorcze
dc.subjectsamosprávacze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectdestination managementeng
dc.subjectdestination marketingeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectTáboreng
dc.subjectprivate sectoreng
dc.subjectself-gouvernmenteng
dc.titleDestinační management a marketing cestovního ruchu města Táborcze
dc.title.alternativeDestination management and marketing of the tourism in the town Táboreng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37779
dc.description.abstract-translatedThe thesis analyzes the conditions, the current supply and demand for tourism services in the town and region Tábor. An integral part of the thesis consists also in the formulation of examples of a good practice to support the promotion and the turnout of the destination. The analytical part focuses on the analysis of internal and external environment, the SWOT analysis and the analysis of destination management. A new destination marketing of the town and region Tábor is recommended in the final part.eng
dc.date.accepted2015-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam