Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHolátová, Darja
dc.contributor.authorŠustrová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-25T06:50:05Z
dc.date.available2021-11-25T06:50:05Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7247
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu procesu řízení kvality ve vybrané společnosti. Existuje množství důvodů, proč by společnosti měly zavést systém managementu kvality. Z pohledu výrobců představuje kvalita prostředek, pomocí něhož je dosaženo loajality zákazníků, snížena jejich citlivost na případnou změnu ceny produktů a udržena konkurenční pozice společnosti. Cílem diplomové práce byla analýza procesu řízení kvality ve vybrané organizaci a stanovení návrhů vedoucích ke zlepšení tohoto procesu. Opatření, která jsem navrhla, by mohla zkvalitnit procesy realizace slévárenských produktů, zvýšit spokojenost zákazníků, zvýšit loajalitu pracovníků a přispět tak k celkovému zlepšení systému managementu kvality společnosti.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectManagement kvalitycze
dc.subjectsystém managementu kvalitycze
dc.subjectkonkurenční výhodacze
dc.subjectzlepšenícze
dc.subjectcertifikacecze
dc.subjectspokojenost zákazníka.cze
dc.subjectQuality managementeng
dc.subjectquality management systemeng
dc.subjectcompetitive advantageeng
dc.subjectimprovementeng
dc.subjectcertifikationeng
dc.subjectsatisfaction of the customer.eng
dc.titleŘízení kvality ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeThe process quality management in the chosen organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37404
dc.description.abstract-translatedThis graduation thesis deals with the analysis of the process quality management in the chosen organization. There exist many reasons why should the companies implement the system of the quality management. From the point of view of the producers the quality represents a tool. Thanks to this tool is reached the loyalty of the customers, reduced their perceptiveness on a potential price change and kept the competitive position of the company. The goal of the dissertation was the analysis of the process quality management in the chosen organization and determination of the proposals leading to the improvement of this process. The measures which I proposed could improve the processes of the realization of the foundry products, increase the customers' satisfaction, increase the loyalty of the workers and contribute to the overall improvement of the quality management system of the company Sytech.eng
dc.date.accepted2015-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam