Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorKutheilová, Adéla
dc.date.accessioned2021-11-25T06:50:00Z
dc.date.available2021-11-25T06:50:00Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7239
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti a ohrožení pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.cze
dc.format120 s., 3 s. příloh
dc.format120 s., 3 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectmarketingová situační analýzacze
dc.subjectvnější prostředícze
dc.subjectvnitřní prostředícze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.subjectmarketing situational analysiseng
dc.subjectexternal environmenteng
dc.subjectinternal environmenteng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.titleOdkrytí příležitostí a hrozeb pro vybranou firmucze
dc.title.alternativeUncovering opportunities and threats for the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37222
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to identify opportunities and threats for the selected company and suggest to company uses the information. In the practical part of the thesis it was used marketing situational analysis that examines the internal and external environment of the selected company. Information from the analyzes were summarized and evaluated in a SWOT analysis.SWOT analysis revealed the strengths and weaknesses of the company, opportunities and threats. In conclusion was suggested several recommendations on the use of collected informationeng
dc.date.accepted2015-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam