Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninská, Růžena
dc.contributor.authorStaněk, Aleš
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:55Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:55Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7232
dc.description.abstractCílem této práce je charakterizovat podnikovou kulturu za pomoci specifikace rozhodujících dimenzí ve vybraných organizacích, a poté navrhnout změny vedoucí k žádoucímu stavu podnikové kultury.Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Skládá se z části teoretické a praktické. Úvodní část práce zaujímá literární rešerše, kde bylo třeba prostudovat literární prameny vztahující se k podnikové kultuře, jejím dimenzím a stavu vedoucímu k znalostní ekonomice, základní pojmy a zákonitosti vysvětlit a popsat. Druhou a mnohem podstatnější část tvoří charakteristika konkrétních malých a středních podniků, empirické šetření a analýza jejich podnikových kultur. Bylo použito kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání, především dotazník VSM 94. Do dotazníkového šetření bylo přidáno několik dalších otázek, nad rámec dotazníku ověřeného výzkumem Geerta Hofstedeho, k zjištění více informací o daných podnicích.cze
dc.format106 s. (152 612 znaků)
dc.format106 s. (152 612 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectVSM 94cze
dc.subjectdimenzecze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectsymbolycze
dc.subjectcorporate cultureeng
dc.subjectlearningeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectVSM 94eng
dc.subjectsymbolseng
dc.subjectdimensioneng
dc.titlePodniková kultura v malých a středních podnicíchcze
dc.title.alternativeCorporate culture in small and medium-sized enterpriseseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37121
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this dissertation was compare of two firms from aspect corporate culture. The questionnaire, interviews and observational metod were used for the research and for the understanding of the companies culture. After studying the literature I summarized the theoretical information, which forms the first part of my thesis. Based on the study of literature, I analyzed corporate culture in a selected companies. This analysis forms the second part of my thesis. In order to discover the results, the questionnaire VSM 94 of Geert Hofstede was used. From this questionnaire, 20 questions were used which were supplemented with 15 own questions. Furthermore, the unstructured interviews were conducted with the employees and I also took part the observations in both companies in order to help understand and discover the symbols. After that, I focused on finding the dimensions according to Geert Hofstede. The calculations were made on the established formulas. At the end of my thesis I proposed the recommendations for overall improvement and streamlining the current situation.eng
dc.date.accepted2015-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam