Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorFedorková, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:42Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:42Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7208
dc.description.abstractTéma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém trhu. M-Commerce se stává jednou z nedůležitějších a nejprogresivněji rostoucí součástí on-line světa a internetového nakupování. Je to nákupní kanál, který je neustále ve stadiu zrodu, mnoho lidí se ho ještě nenaučilo používat, přesto můžeme předpokládat jeho raketový vzrůst. První polovinu mé práce jsem věnovala zpracování literární rešerše, ve které je představena problematika nákupního chování a oblast m-Commerce a její základní pojmy. Na základě sekundárních dat jsem popsala současný stav m-Commerce a analyzovala české i světové průzkumy, věnující se této problematice. Druhá polovina mé práce je poté věnována vlastnímu výzkumu nákupního chování v oblasti m-Commerce. Jako cestu k získání primárních dat jsem si vybrala jednu z kvantitativních metod marketingového výzkumu dotazníkové šetření.cze
dc.format79 s. (127 706 znaků)
dc.format79 s. (127 706 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectm-Commercecze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmobilcze
dc.subjectsmartphonecze
dc.subjecttabletcze
dc.subjectBuying Behavioureng
dc.subjectM-Commerceeng
dc.subjectCustomereng
dc.subjectMobileeng
dc.subjectSmartphoneeng
dc.subjectTableteng
dc.titleNákupní chování v oblasti m-Commercecze
dc.title.alternativeBuying Behaviour in m-Commerceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36828
dc.description.abstract-translatedThe topic of my diploma thesis concerns the buyer behavior of costumers in m-Commerce. The first half of my work is devoted to literature review. On the basis of studying literature, I described the basis theoretical knowledge in issues of buying behavior. The next step was the introduction of the term of m-Commerce. I also focused on current trends in this area and I predicted changes in the near future. On the basis of secondary data, I described the current state of m-Commerce and analyzed Czech and international surveys. The second half of my work is devoted to the research of buying behavior in m-Commerce. As a way to obtain primary data, I chose one of the quantitative methods of marketing research - a questionnaire survey.eng
dc.date.accepted2015-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam