Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorDrdáková, Helena
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:39Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:39Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7202
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo vyhodnocení a porovnání dvou motivačních systémů zaměřených na distributory ve vybraných podnicích a návrh změn pro zlepšení současné situace v těchto dvou podnicích. Pro naplnění cíle bylo nezbytné nastudovat odbornou literaturu a vymezit základní pojmy v oblasti motivace, teorií motivace, strategií motivace, motivačních programů, odměňování a přímého prodeje. V praktické části byly nejdříve popsány a analyzovány motivační programy vybraných podniků Oriflame Cosmetics ČR a Avon Cosmetics ČR. K analýze motivačních programů bylo použito dotazníkové šetření. Dalším krokem bylo porovnání výsledků dotazníkového šetření u obou firem. Na základě porovnání a syntézy výsledků byly formulovány obecná doporučení a návrhy pro motivaci distributorů obou firem.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectmotivační programycze
dc.subjectpřímý prodejcze
dc.subjectodměňovánícze
dc.subjectřízení lidských zdrojůcze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectmotivational programmeseng
dc.subjectdirect saleeng
dc.subjectremunerationeng
dc.subjecthuman resource managementeng
dc.titleMotivační programy v přímém prodejicze
dc.title.alternativeMotivational programmes in direct saleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36735
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was evaluation and comparison of two motivational systems which are focused on distributors of chosen companies and recommendation for improvement of current situation in these two companies. It was necessary to study specialized literature and define basic terms related to motivation, theories of motivation, motivational strategy, motivational programmes, remuneration and direct sale to fulfil the aim of the thesis. At first in practical part there were described and analysed motivational programmes of chosen companies Oriflame Cosmetics ČR and Avon Cosmetics ČR. For analysis of motivational programmes was used anonymous questionnaire. Next step was to compare the results of questionnaire of both companies. Based on analysis and synthesis of questionnaire results were formulated general recommendation and proposals for motivation of both companies distributors.eng
dc.date.accepted2015-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam