Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorKoutenská, Věra
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:33Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:33Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7189
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito nástrojů marketingového mixu. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné výsledky a na jejich základě vytvořeny konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cíle práce, náleží: analýza marketingových aktivit, zhodnocení marketingového mixu, analýza stávajících zákazníků, analýza konkurence, analýza dodavatelů a řízené rozhovory.cze
dc.format94 s. (včetně příloh)
dc.format94 s. (včetně příloh)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové aktivitycze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectanalýza zákazníkůcze
dc.subjectanalýza konkurencecze
dc.subjectškolní a kancelářské potřebycze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing activitieseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectplaceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectanalysis of customerseng
dc.subjectanalysis of competitioneng
dc.subjectschool and office supplieseng
dc.titleMarketingové aktivity vybraného malého podnikucze
dc.title.alternativeMarketing activities of the selected small companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36555
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to sum up the current situation of the company VOLF office supplies Co., Ltd., working on the school and office supplies market, from the perspective of marketing activities. The marketing mix has been used to evaluate marketing activities. In the final part of the thesis the obtained results are summarized and on their bases are developed concrete proposals that would improve the current situation. Among the used methods, contibuting to achievement of this aim, belong: analysis of marketing activities, evaluation of marketing mix, analysis of current customers, analysis of competitors and suppliers and the structured interviews.eng
dc.date.accepted2015-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam