Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorStreitová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:32Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:32Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7185
dc.description.abstractPráce vycházela z pěti realizovaných kampaní během roku 2014 ve společnosti E.ON Energie, a.s., z nichž tři byly v rovině imageové a dvě produktové. Pro samotné hodnocení PR komunikace vybraných kampaní byla využita metoda AVE (advertising equivalent value) založená na ocenění velikosti mediálního prostoru, který byl v rámci PR komunikace využit ze strany oslovených médií. Metoda AVE mimo jiné umožňuje také vyčíslení ušetřených nákladů oproti standardní placené inzerci. Dále byly stanoveny čtyři dílčí cíle, a to určení podílu jednotlivých kampaní na výsledném hodnocení zjištěném metodou AVE, vyjádření četnosti PR komunikace během roku 2014, stanovení přibližných nákladů vynaložených na PR komunikaci a obecné zhodnocení PR komunikace ve společnosti E.ON. Závěrem bylo provedeno obecné zhodnocení fungování procesu PR komunikace ve společnosti E.ON Czechcze
dc.format95 s.
dc.format95 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectPR komunikacecze
dc.subjectmedia relationscze
dc.subjectmetoda AVEcze
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectPR communicationseng
dc.subjectmedia relationseng
dc.subjectAVE method (advertising equivalent value)eng
dc.titleHodnocení vybraných PR kampanícze
dc.title.alternativeEvaluation of selected PR campaignseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36427
dc.description.abstract-translatedThis thesis has been prepared both in theoretical level, which based on a study of the literature and at the practical level, where they evaluated a selected PR campaigns in company E.ON with using method AVE. The practical part is first introduced company E.ON Czech, its communication activities and the process of PR communication within the organization. Then followed by evaluation of selected PR campaigns by method AVE, which based on the sum of the prices of advertising space used by the media in the context of PR communication. PR communication is a cost savings over standard paid advertising. For each campaign was characterized a process of communication, an example of PR text and make evaluations and comments. PR communication divided into print media, internet, radio and television. The output of the practical part is a summary of the findings and fulfil purpose of this study. The primary purpose of this study is the evaluation of selected PR campaigns by method AVE.eng
dc.date.accepted2015-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam