Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoráková, Helena
dc.contributor.authorMrkáčková, Bohdana
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:29Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:29Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7176
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na tvorbu a řízení marketingových distribučních cest v podmínkách konkrétního podniku. Základním pojmem pro tuto diplomovou práci je marketing, od kterého se dále odvíjí další důležité pojmy. Cílem práce je zhodnotit současnou tvorbu a řízení marketingových distribučních cest ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení. Pro tyto účely byla vybrána výrobní společnost, která se specializuje na výrobu dveří a zárubní.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarkeringové řízenícze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectdistribuční politikacze
dc.subjectdistribuční systémcze
dc.subjectdistribuční cestycze
dc.subjectdistribuční mezičlánkycze
dc.subjectřízení distribucecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectdistribution policyeng
dc.subjectdistribution systemeng
dc.subjectdistribution channelseng
dc.subjectdistribution intermediarieseng
dc.subjectdistribution managementeng
dc.titleTvorba a řízení marketingových distribučních cestcze
dc.title.alternativeCreation and management of marketing distribution channelseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35653
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on creating and managing marketing distribution channels in terms of a particular enterprise. The basic concept for this thesis is marketing, from which further depends on other important concepts. The aim is to assess the current creation and management of marketing distribution channels in the selected company. Based on the analysis to propose appropriate measures for improvement. For these purposes, was chosen production company that specializes in the manufacture of doors and door frames.eng
dc.date.accepted2015-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam