Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorCísařová, Alena
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:27Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:27Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7170
dc.description.abstractCílem diplomové práce s názvem "Testování komunikačního sdělení" bylo vytvoření komunikačního sdělení pro generický produkt a zkoumání jeho působení na spotřebitele. Za generický produkt byla zvolena sůl, jelikož obsahuje pouze ty vlastnosti, které jsou nutné pro její fungování a člověk s ní přichází každodenně do styku.cze
dc.format87 s.
dc.format87 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsémiotikacze
dc.subjectsémiotická analýzacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectobalcze
dc.subjectsůlcze
dc.subjectsemioticseng
dc.subjectsemiotic analysiseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectpackagigneng
dc.subjectsalteng
dc.titleTestování komunikačního sdělenícze
dc.title.alternativeTesting of Marketing Communicationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag34199
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis "Testing of Marketing Communication" is to create a new marketing communication for generic product and to test the consumer´s perception of this communication. In this thesis, salt has been chosen as the generic product because it presents a very common commodity and people need and use the salt every day.eng
dc.date.accepted2015-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam