Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtensová, Antónia
dc.contributor.authorŠťastná, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:23Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:23Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7158
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo navrhnout strategii k uvedení obchodní značky na trh a vhodná opatření vedoucí k posílení značky ve fázi růstu. Provedla jsem marketingový výzkum, který mi pomohl zjistit, jak značku vnímají její stávající i potenciální zákazníci a jak se firmě daří šířit povědomí o značce. Zabývala jsem se také tím, jakou má značka vizi a hlavní cíle a zjišťovala jsem, jaké jsou její silné a slabé stránky. V návaznosti na analýzu získaných informací jsem firmě navrhla strategii ve formě marketingového plánu, který obsahuje konkrétní taktické kroky včetně jejich peněžního vyjádření.cze
dc.format67 s. (94 550 znaků)
dc.format67 s. (94 550 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobchodní značkacze
dc.subjectstrategie značkycze
dc.subjectvnímání značkycze
dc.subjectřízení značkycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjecttrademarkeng
dc.subjectbrand strategyeng
dc.subjectbrand perceptioneng
dc.subjectbrand managementeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleStrategie uvedení obchodní značky na trhcze
dc.title.alternativeStrategy introduction trademark on the marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag32076
dc.description.abstract-translatedThe aim of thesis was to design a strategy for putting the trademark on the market and appropriate measures to strengthen the brand in the growth phase. I have conducted marketing research that helped me find out how the brand is perceived its current and potential customers and how the company managed to spread brand awareness. I also considered what the brand has a vision and the main objectives and I examined what are its strengths and weaknesses. Following the analysis of the information obtained I propose enterprise strategy in the form of marketing plan that includes specific tactical steps including their monetary value.eng
dc.date.accepted2015-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam