Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorSedláková, Soňa
dc.date.accessioned2021-11-25T06:48:02Z
dc.date.available2021-11-25T06:48:02Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7102
dc.description.abstractNázev bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změn. Teoretická část práce vychází z analýzy odborné literatury a vysvětlení základních pojmů, jako potřeba, přání, požadavek, marketing a maloobchodní jednotka. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně Flosman v Počátkách. Informace o maloobchodní jednotce byly sbírány prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s vedoucími prodejny a prostřednictvím marketingového výzkumu. V závěru práce byly informace vyhodnoceny a došlo k navržení změn.cze
dc.format70 s. (92 989 znaků)
dc.format70 s. (92 989 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmaloobchodní jednotkacze
dc.subjectpotřebacze
dc.subjectpřánícze
dc.subjectpožadavekcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectretail uniteng
dc.subjectneedseng
dc.subjectwisheng
dc.subjectrequirementeng
dc.titleVyužití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotcecze
dc.title.alternativeUse of marketing in a chosen retail uniteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37605
dc.description.abstract-translatedThe title of bachelor work is Use of marketing in a chosen retail unit. The main objective of this bachelor thesis is evaluation of using marketing in a chosen retail unit and potential proposal of change. The theoretical part is based on the analysis of professional literature and investigates basic terminology, such as requirement, wish, needs, marketing and retail unit. In the practical part is analyzed chosen retail unit, specifically Flosman in Počátky. Information about this retail unit was collected through structured interviews with store managers and through marketing research. In conclusion, the information was evaluated and proposed changes.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam