Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorJandová, Eva
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:57Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:57Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7096
dc.description.abstractTato práce se týká zboží a jeho pohybu a evidence na vnitřním trhu EU. Cílem práce je přiblížení pojmů vývozu a dovozu zboží v rámci Evropské unie. Popisuje, kdy je firma povinna zapsat se do systému Intrastat a co je k tomu potřeba. Pojednává o základních termínech, jako jsou: jak a kdy se podávají žádosti, jaký je limit nebo jaké zboží je povinné zapisovat. Dále specifikuje příklady firem v praxi. Byl proveden marketingový výzkum. V řešení bakalářské práce byla použita analýza procesu zapisování do systému Intrastat a následná syntéza, která sjednotila jednotlivé části získaných dat z analýz. Informace byly získány na základě dotazování oprávněných osob. Výsledkem práce je zjištění a zhodnocení fungování systému Intrastat. Informace o využívání tohoto systému v praxi českých podniků.cze
dc.format46 s. (64 753 znaků bez mezer)
dc.format46 s. (64 753 znaků bez mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzbožícze
dc.subjectpohyb zbožícze
dc.subjectevidence zbožícze
dc.subjectvnitřní trh Evropské uniecze
dc.subjectIntrastatcze
dc.subjectgoodseng
dc.subjectactivity of goodseng
dc.subjectevidence of goodseng
dc.subjectEuropean Union marketeng
dc.subjectIntrastateng
dc.titleZboží a jeho pohyb na vnitřním trhu EUcze
dc.title.alternativeGoods and it´s activity inside the European union marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37464
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with goods and its activity and evidence inside the European Union market. The aim of this thesis is to describe the terms of goods export and import inside the European Union market. The conditions under which is the company obligated to register in the system Intrastat are described together with the explanations. Moreover, the very basic terms are included, such as how and when reports are given, what the limit is or which goods are obliged to be registered. In the next part, specific examples of companies in practical training are provided. A marketing research was conducted in this part. An analysis of the process of registration into the system Intrastat was used in this thesis as well as a subsequent synthesis that integrated individual parts chosen from these analysis data. All the information was obtained on the basis of several interviews with authorised people. The aim of this thesis is to discover and assess how the system Intrastat works, to introduce criteria the companies have to follow in order to inform about the usage of this system by the Czech companies in practice.eng
dc.date.accepted2015-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam