Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninská, Růžena
dc.contributor.authorKynkorová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:29Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:29Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7066
dc.description.abstractÚvodní teoretická část je zaměřená na problém vlivu firemní komunikace na pracovní výkonnost, jinými slovy jak by manažeři měli komunikovat se zaměstnanci, aby byla zajištěna jejich nejvyšší výkonnost a motivovanost k práci. V dnešní době je na komunikaci kladen stále větší důraz. Za efektivní komunikaci považujeme komunikaci, při které dochází k vzájemnému respektování všech zúčastněných k účelnému vyměňování informaci mezi sebou a jsme schopni je správně pochopit a zároveň poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu. Zpětná vazba je jeden z nejdůležitějších faktorů efektivní komunikace. Správná zpětná vazba by měla být formulována tak, aby pomáhala ve zlepšování, ale zároveň se nestala osobním útokem. Druhá část tuto problematiku zkoumá v praxi. K zjišťování konkrétních informací o firemní komunikaci v dané firmě slouží elektronické dotazovaní pomocí jednoduchého a konstruktivního dotazníku poslaného zaměstnancům firmy. Podle dotazníkového šetření je následně vyhodnocen současný stav efektivní komunikace v podniku a návrh na optimalizaci.cze
dc.format69 s (92 004 znaků)
dc.format69 s (92 004 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectzaměstnancicze
dc.subjectvýkonnostcze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectemployeeeng
dc.subjectproductivityeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectfeedbackeng
dc.titleVliv firemní komunikace na pracovní výkonnostcze
dc.title.alternativeThe Influence of Firm Communication on Work Efficiencyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37139
dc.description.abstract-translatedThe influence of firm communication on work efficiency or in another words how should managers communicate with employees to ensure their maximum productivity and motivation became a critical issue in the modern companies. Firm communication represents a tool to keep employees informed, motivated and helps to achieve a certain level of the company culture. We can consider it effective when all sides assure mutual respect, efficient flow of information, while meaning is easy to understand and constructive feedback is possible. Feedback is one of the most important characteristics of the effective communication. A correct feedback should be formulated in a way that allows improvement, but does not become a personal attack. Electronic questionare was used to collect information about specific communication methods in the selected company. Based on analyzed results the current situation is described and processes for optimalization suggested.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam