Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFriebelová, Jana
dc.contributor.authorRezková, Eva
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:17Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:17Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7051
dc.description.abstractTeoretická část práce se zaměřuje na stručný popis základních pojmů používaných v oblasti spotřebitelských úvěrů a vícekriteriálního rozhodování. Praktická část analyzuje trh se spotřebitelskými úvěry poskytovanými českými nebankovními společnostmi. V bakalářské práci jsou popsány vybrané nebankovní instituce a úvěrové produkty, které nabízí. Pro větší přehlednost jsou získané informace shrnuty v tabulce. Cílem praktické části je zvolit nejvhodnější spotřebitelský úvěr pro konkrétního klienta na základě jeho požadavků. Pro hodnocení jsou použity dvě metody vícekriteriálního rozhodování. Závěr bakalářské práce si klade za cíl shrnout výhody a nevýhody spotřebitelských úvěrů u nebankovních společností a porovnat je s úvěry u bank.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřebitelské úvěrycze
dc.subjectnebankovní společnosticze
dc.subjectmetody vícekriteriálního hodnocenícze
dc.subjectconsumer loanseng
dc.subjectnon-banking companieseng
dc.subjectmulti-criteria decision making methodseng
dc.titleHodnocení spotřebitelských úvěrů u nebankovních společnostícze
dc.title.alternativeEvaluation of Consumer Loans from Non-banking Companieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36974
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of this work shows a short description of basic terms used in the area of consumer loans and multi-criteria decision making methods. The practical part analyzes the market of consumer loans in Czech non-banking companies. The thesis describes selected non-banking institutions and credit products which they offer. This information is summarized in table for better clarity. The aim of the practical part is to choose an optimal consumer loan for the specific client on the basis of his requirements. For the evaluation are used two methods of multi criteria decision making. The conclusion of the thesis aims to resume the advantages and disadvantages of loans in non-banking companies and compare them with bank loans.eng
dc.date.accepted2015-10-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam