dc.contributor.advisor | Remeš, Radim | |
dc.contributor.author | Předota, Jan | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T06:47:11Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T06:47:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7043 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je využití vstupních zařízení Xbox Kinect. Teoretická část se zaměřuje na technickou specializaci, vlastnosti, jednotlivé díly a historii tohoto zařízení a jiných pohybových senzorů. Popisuje také způsob získávání dat a jejich zpracování, návrh algoritmů a vývojových diagramů. Praktická část zkoumá vyvíjejí aplikace, která používá tento snímač pohybu jako ovládací zařízení. To znamená, že program kontroluje lidské tělo, vyhodnocuje jeho polohu, identifikuje gesta a dělá příslušnou činnost.
Pro vývoj je použito aplikace Visual Studio jako vývojové prostředí, C # jako programovací jazyk, .NET Framework 4.5, Windows Presentation Foundation a Kinect for Windows Software Development Kit 1.8 pro práci s Kinectem. | cze |
dc.format | 58 s. (87 098 znaků) | |
dc.format | 58 s. (87 098 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Kinect | cze |
dc.subject | pohybové senzory | cze |
dc.subject | sledování lidské postavy | cze |
dc.subject | rozpoznání obličeje | cze |
dc.subject | pohybové ovládání | cze |
dc.subject | Kinect | eng |
dc.subject | motion sensors | eng |
dc.subject | human body tracking | eng |
dc.subject | face recognizing | eng |
dc.subject | motion controlling | eng |
dc.title | Využití vstupního zařízení XBOX Kinect | cze |
dc.title.alternative | Utilization of input device XBOX Kinect | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 36913 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor work's topic is utilization of input device XBOX Kinect. The theoretical part focuses on technical specialization, properties, single parts and history of this device and other motion sensors. It also describes the way of getting data and processing them, proposal of algorithms and flowcharts. The practical part examines developing application, which uses this motion sensor as a control device. That means that the program scans human body, evaluates the position of it, designates the gesture and does relevant action.
For coding, the application uses Visual Studio as an integrated developing environment, C# as a programming language, .NET Framework 4.5 as a software framework, Widnows Presentation Foundation and Windows Software Development Kit 1.8 as a communicator with the Kinect. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-28 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Ekonomická informatika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |