Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorZelenka, Ondřej
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:07Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:07Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7037
dc.description.abstractÚvodní část této práce se zabývá literárním přehledem, konkrétně, definuje pojmy v oblasti spotřebního chování. Dále popisuje postoje spotřebitelů, jejich formování aspekty, které je mohou ovlivnit. Bližší pozornost je věnována problematice udržitelného rozvoje, udržitelné spotřeby a odpovědné spotřeby. Praktická část vychází z marketingového výzkumu. V závěru práce jsou navrženy konkrétní postupy či doporučení pro výrobce a obchodníky.cze
dc.format57
dc.format57
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpostoj spotřebitelecze
dc.subjectodpovědná spotřebacze
dc.subjectudržitelný rozvojcze
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectattitude of consumereng
dc.subjectresponsible consumptioneng
dc.subjectsustainable developmenteng
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.titlePostoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřebycze
dc.title.alternativeConsumers' attitudes in the Field of the Responsible Consumptioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36826
dc.description.abstract-translatedThe opening part of the bachelor´s work is focused on the literary research, specifically, it defines the basic concepts of consumer behaviour, attitudes to consumer behaviour and aspects that could affect it. Furthermore it is followed by a discussion of the attitudes of consumers, forming the attitudes and their possible changes. jThe characteristics of responsible consumption and buying are enclosed in the literary research. The practical part of this thesis includes the results of the research of consumers' attitudes in the field of responsible consumption based on a questionnaire. The aim is to suggest possible methods for producers and traders in the case of consumers' attitudes. Finally, the specific methods for producers and traders are designed.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam