Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorHavelec, David
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:04Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:04Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7033
dc.description.abstractPrezentace zkoumá vliv předvedení produktu- počítačového softwaru Microsoft Windows 8.1 a hardwaru Lenovo Yoga a Nokia Lumia na preference studentů vysokých škol při kupování nových zařízení- počítačů, tabletů a chytrých telefonů. Výzkum byl proveden ve spolupráci se společnostmi Microsoft a Lenovo. Během výzkumu bylo osloveno 400 respondentů. Účelem této práce je ukázat, jak může správné prezentace produktu změnit názor potenciálních zákazníků.cze
dc.format45 s.
dc.format45 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsoftwarecze
dc.subjecthardwarecze
dc.subjectMicrosoftcze
dc.subjectLenovocze
dc.subjectPrezentace produktucze
dc.subjectWindows 8.1cze
dc.subjectstudenticze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectsoftwareeng
dc.subjecthardwareeng
dc.subjectMicorosfteng
dc.subjectLenovoeng
dc.subjectproduct demonstrationeng
dc.subjectWindows 8.1eng
dc.subjectstudentseng
dc.subjectcustomereng
dc.titleVliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníkůcze
dc.title.alternativeInfluence of Product Demonstration to the Preferences of the Selected Customer Segmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36809
dc.description.abstract-translatedThe presentation examines influence of product demonstration of computer software Microsoft Windows 8.1 and hardware Lenovo Yoga and Nokia Lumia to the preferences of university students in buying new computers, tablets and smartphones. The research was realized in cooperation with companies Microsoft and Lenovo. During research there were 400 respondents. The aim of this thesis is to show, how proper product demonstration can change opinion of potential customers.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam