Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorSmrtková, Luisa
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:01Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:01Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7029
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na problematiku osobního prodej v roli marketingové komunikace. Cílem této práce je na základě analýzy současné situace v oblasti využívání a vnímání osobního prodeje navrhnout změny v této problematice. V teoretické části jsou uvedeny názory předních autorů působících v oblasti marketingové komunikace a osobního prodeje. Praktická část práce zkoumá firmu OVB Allfinanz, a. s., která byla pro práci vybrána. Kapitola také shrnuje nástroje marketingové komunikace, které firma využívá. Dále jsou uvedeny závěry dotazníkového šetření, které zkoumají názory cílové skupiny na osobní prodejce firmy. Nachází se zde také výsledky osobních rozhovorů s prodejci firmy OVB Allfinanz, a. s. Praktická část obsahuje i finanční zhodnocení využívání osobního prodeje a finanční vývoj celé firmy. Závěrem práce jsou vyhodnoceny hypotézy a na základě dosažených výsledků navrženy kampaně pro zlepšení situace firmy.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectnáklady na prodejcze
dc.subjectMarketing communicationseng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectsales related expenseseng
dc.titleOsobní prodej a jeho role v marketingové komunikacicze
dc.title.alternativePersonal selling and its role in Marketing communicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36772
dc.description.abstract-translatedThis paper focuses on personal sales and its role in marketing communication. Based on an analysis of the current state it aims to propose changes to the usage and perception of personal sales. The theoretical part of this work contains opinions of renowned authors about the given issue. The practical part of the work focuses on OVB Allfinanz, a. s. company. It summarizes marketing communication tools used by this company. IT also contains the results of questionnaires that aim to research the opinions of a target group on the persona sales practiced in the company. It also includes the results of one to one interviews with the OVB's salesmen. There is a financial analysis of the usage of personal sales contained in this part as well. The hypothesis is evaluated in the conclusion of the paper. Based on the findings, marketing campaigns are proposed. These campaigns are aimed to improve the overall state of the company.eng
dc.date.accepted2015-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam