Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorMoravcová, Aneta
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:00Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:00Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7027
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v neziskové organizaci Český svaz ochránců přírody Vlašim. V teoretické části je uveden popis pojmů, jako je marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu a nezisková organizace. V praktické části je představena vybraná organizace a její současně využívaný komunikační mix. Součástí práce je kvalitativní šetření provedené metodou hloubkových rozhovorů se zástupcem vybrané organizace z oblastí veřejné správy. V práci je využit i kvantitativní výzkum dotazníkové šetření. Cílem této práce je na základě získaných informací doporučit návrhy na změny v komunikačním mixu neziskové organizace ČSOP Vlašim.cze
dc.format79 s. (87 823 znaků)
dc.format79 s. (87 823 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectnástroje marketingové komunikacecze
dc.subjectnezisková organizacecze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectmarketing communication mixeng
dc.subjectnon-profit organizationeng
dc.titleMarketingová komunikace v neziskovém sektorucze
dc.title.alternativeMarketing communication in non-profit sectoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36768
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on marketing communication of the non-profit organization Český svaz ochránců Vlašim. The theoretical part is focused on describing terms such as marketing communication, marketing communications mix and non-profit organizations. The practical part deals with the non-profit organization ČSOP Vlašim and its current marketing mix. A part of the thesis is formed by a qualitative research undertaken by the method of in-depth talks with representatives of the selected organization from the area of public administration and a quantitative survey performed by the questionnaire. The conclusion contains the suggestion of ways how to improve marketing communication of the non-profit organization ČSOP Vlašim.eng
dc.date.accepted2015-10-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam