Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorNosková, Simona
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:59Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:59Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7026
dc.description.abstractTato Bakalářská práce analyzuje vnímání značky ze strany veřejnosti a zaměstnanců Českosovenské obchodní banky. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí sémantického diferenciálu a srovnány s předem stanovenými hypotézami. Závěr práce obsahuje vyvrácení nebo potvrzení daných hypotéz a návrhy na zlepšení vnímání značky.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectbudování značkycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrand buildingeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleVnímání značkycze
dc.title.alternativeBrand perceptioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36767
dc.description.abstract-translatedThis thesis analyses public perception of the brand and its valuation by employees of Československá obchodní banka. Results of the research are presented in the form of semantic differential scale and compared with the initial hypothesis. Final evaluation consists of confirmation or denial of initial hypothesis, and suggestion of ways how to improve global perception and valuation of the brand.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam