• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.522Mb)
    Posudek vedoucího práce (160.7Kb)
    Posudek oponenta práce (15.79Kb)
    Průběh obhajoby práce (114.5Kb)
    Datum
    2015
    Autor
    Cinádrová, Veronika
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Úvodní část této práce je věnována studiu teoretických východisek. Na úvod je popisován obchod, jeho historie, význam, členění a funkce. Dále je vylíčena marketingová komunikace, ve které je charakterizován komunikační proces a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Mezi současné nástroje marketingové komunikace patří reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. Podpora prodeje jako téma této práce, podporuje nákupní chování spotřebitele a to zejména na krátkou dobu. Řadí se sem například kupóny, vzorky výrobků, cenově výhodná balení, spotřebitelské soutěže, ochutnávky apod. V praktické části je prováděn terénní výzkum, který se uskutečňuje v maloobchodní jednotce BILLA. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou dotazováni zákazníci této maloobchodní jednotky a dotazníkové šetření probíhá osobně. Cílem této práce je výzkum zaměřený na používané formy podpory prodeje. Nakonec jsou zhodnoceny výsledky z výzkumu a stanoveny návrhy na zlepšení.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7012
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV