Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorKodatová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:48Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:48Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7005
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zmapovat space management vybrané obchodní jednotky, což je supermarket Billa v Českých Budějovicích, a navrhnout změny prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se týká literatury a vysvětlení klíčových slov. Druhá, praktická, část práce je založena na dotazníkovém šetření a analýze získaných dat. Na základě vyhodnocení jsou navrženy změny v prostorovém uspořádání prodejní plochy, a to prostřednictvím novhého modelu. Tento model má uspokojit více zákazníků.cze
dc.format46
dc.format46
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspace managementcze
dc.subjectmerchandisingcze
dc.subjectlayoutcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectspace managementeng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.subjectlayouteng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectshopping atmosphereeng
dc.subjectshopping behavioureng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.titleSpace management vybrané obchodní jednotkycze
dc.title.alternativeSpace management of a retaileng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36570
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to map the space management of a selected retail unit, which is Billa supermarket in České Budějovice, and propose changes interpreted through the new model. The theoretical part is devoted to the literature. This section discusses the areas of space management, merchandising, which include mainly location of goods and sales promotion. Business range, layout, shopping behaviour and habits, types of consumers and marketing research ale also described. The second part is practical. The space management of the selected retail unit is analyzed and evaluated on the basis of a questionnaire. Recommendations for optimal space management, which is based on acquired customer requirements, are also provided. The thesis compares the current state of space management with final state designed on the basis of marketing research results.eng
dc.date.accepted2015-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam