Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorMichlíková, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:47Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:47Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7004
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o problematice privátních značek, konkrétně o jejich postavení na trhu. Hlavním cílem je navrhnout vhodné doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodu, na základě analýzy spotřebního chování. Teoretická část popisuje nejdůležitější pojmy, které se vztahují k privátním značkám. Praktická část je věnována realizaci marketingového výzkumu. Výsledkem této práce je doporučení pro zlepšení postavení privátních značek v daném maloobchodním řetězci.cze
dc.format46 s. (68 092)
dc.format46 s. (68 092)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjecthodnota značkycze
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrand valueeng
dc.subjectprivate labeleng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titlePostavení privátní značky maloobchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36569
dc.description.abstract-translatedThat bachelor´s thesis is about the issue of private brands, specifically market position of this brands. The main aim is to determined the appropriate recommendations to develop private labels for selected retail trade on the basis the behavior of it's customers. The theoretical part explains the most important terms related to issue of private brands and the practical part is dedicated to realization of marketing research. The outcome of this thesis is a recommendation for improving the status of private labels in the particular retail trade.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam