Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorKaucká, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:47Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:47Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7003
dc.description.abstractPráce se zabývá zjištěním, jak zákazníci vnímají postavení privátních značek ve vybraném obchodním řetězci na českém trhu, zda mají o tyto výrobky zájem a navržením a doporučením možných řešení pro rozvoj privátních značek. K porozumění problematiky privátních značek je první část věnována základním charakteristikám privátních značek, klasifikaci privátních značek, strategii řízení a postavení privátních značek v České republice a ve světě. V druhé části se předložená práce zabývá dotazníkovým šetřením zákazníků a navržením možných řešení pro rozvoj privátních značek. Součástí práce je i dotazník jako příloha.cze
dc.format63 s. (75 202)
dc.format63 s. (75 202)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrivátní značkacze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectrozvoj privátní značkycze
dc.subjectPrivate labeleng
dc.subjectcostumereng
dc.subjectquestionnarire surveyeng
dc.subjectqualityeng
dc.subjectdevelopment of private labeleng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36568
dc.description.abstract-translatedThe work deals with how costumers perceive the position of private labels in the selected retail chain on the Czech market, whether they are interested in these products and to propose possible solutions and recommendations for the development of private brands. The first part of the work is about the problems of private labels and is contained from the basic characteristics of private brands, classification of private labels, management strategy and position of private labels in the Czech Republic and the world. In the second part of this work is about questionnaire survey of customers and proposal possible solutions for the development of private brands based on questionnaire survey. The work also includes a questionnaire as an attachment.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam