• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Inovace služeb ve vybraném podniku

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.923Mb)
    Posudek vedoucího práce (190.6Kb)
    Posudek oponenta práce (286.8Kb)
    Průběh obhajoby práce (137.3Kb)
    Datum
    2015
    Autor
    Studničková, Alžběta
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Sektor služeb je velmi rozsáhlý. Představuje mnoho různých činností, od jednoduchých procesů až po ty složité. Tento sektor můžeme také nazývat jako sektor terciární. Je nejmladším a zároveň největším sektorem světového hospodářství. Váže se na něj příliv finančních prostředků a také nárůst pracovních míst. Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat posykované služby hotelu Theresia, který se nachází v centru Kolína, zhodnotit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami a následně předložit návrhy na nové služby, které zákazníkům v nabídce chybí, či inovaci těch stávajících, které návštěvníkům zcela nevyhovují. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na oblast služeb, cestovního ruchu, inovace, řízení vztahů se zákazníky a také na klasifikaci ubytovacího zařízení. Podrobně jsou všechny oblasti rozčleněny do podkapitol s vlastním tématem. Praktická část je založena na řízeném rozhovoru s vedoucím pracovníkem hotelu a dotazníkovém šetření, které proběhlo ve výše uvedeném hotelu v období od července do prosince 2014. Zákazníci zde vyplňovali otázky, které se týkaly poskytovaných služeb v daném hotelu. Na základě jejich odpovědí došlo k odhalení nedostatků, které napomohli ke zdokonalení poskytovaných služeb a tím i celého hotelu. Mezi navrhovanými inovacemi je virtuální prohlídka umístěná na webových stránkách hotelu. Jejím cílem je seznámit hosty s prostředím hotelu a usnadnit jim jejich rozhodování. Další možnou inovací webových stránek je umístění prezentačního videa, které by mělo během pár minut seznámit hosta s hotelem a jeho poskytovanými službami. Vybudování půjčovny kol a koloběžek by mělo usnadnit přístup k těmto dopravním prostředkům v případě, kdy host nemá tu možnost si dopravit vlastní kolo do hotelu sám. Na recepci by bylo vhodné taky umístit informační materiály o regionu i suvenýry s motivy hotelu. Další možnou inovací by mohlo být vylepšení facebookových stránek hotelu, především jejich personifikace, zveřejňování novinek nebo jejich dvojjazyčné provedení. Ke zvýšení spokojenosti ubytovaných hostů pomůže odstranění nedostatků na pokojích i v koupelnách a zavedení nových služeb do nabídky hotelu.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/7000
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV