Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Jana
dc.contributor.authorVoštová, Marie
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:36Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:36Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6979
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá eGovernmentem jako nástrojem pro modernizaci veřejné správy. Práce je zaměřena na digitalizaci veřejné správy a s tím spojené změny, které souvisí s dynamickým rozvojem informačních a komunikačních technologií. Cílem této práce je analyzovat fungování základních registrů veřejné správy a jejich zhodnocení ve vztahu k občanům. Teoretická část je zaměřena na eGovernment a s tím související otázky elektronického podpisu, projektu CzechPOINT a eGon, datových schránek a samozřejmě základních registrů. Vlastní analytická část obsahuje charakteristiky správních úřadů, které využívají základní registry a popis jejich fungování. Následuje zhodnocení situace a závěr.cze
dc.format60
dc.format60
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecteGovernmentcze
dc.subjectveřejná správacze
dc.subjectinformační technologiecze
dc.subjectelektronický podpiscze
dc.subjectCzechPOINTcze
dc.subjecteGONcze
dc.subjectdatová schránkacze
dc.subjectzákladní registrcze
dc.subjectregistr obyvatelcze
dc.subjectregistr osobcze
dc.subjectregistr územní identifikace a nemovitostícze
dc.subjectregistr práv a povinnostícze
dc.subjecteGovernmenteng
dc.subjectpublic administrationeng
dc.subjectinformation technologiceng
dc.subjectelectronic signatureeng
dc.subjectCzechPOINTeng
dc.subjecteGONeng
dc.subjectdata boxeng
dc.subjectbasic registereng
dc.subjectregister of inhabitantseng
dc.subjectregister of personeng
dc.subjectregister of territorial identificationeng
dc.subjectaddresses and real estateseng
dc.subjectregister of rights and responsibilities of public authoritieseng
dc.subjectadministrative authorityeng
dc.titleeGovernment ve veřejné správěcze
dc.title.alternativeeGovernment in Public Administrationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33217
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with eGovernment as a tool for modernizing public administration. It is focused on the digitalization of public administration and the changes associated with it, which came as a result of the dynamic development of information and communication technologies. The aim of this work is to analyze the functioning of basic registers in public administration and their evaluation in relation to the citizen. The theoretical part focuses on eGovernment and its related issues regarding electronic signature, public administration portal, CzechPOINT and eGON project, data boxes and of course the basic registers. Own analytical part consists of the characteristics of an administrative authority, which uses the basic registers and description of the functioning of the registry. The following is an evaluation of the situation and conclusion.eng
dc.date.accepted2015-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU pro veřejnou správucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam