Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorHavlíčková, Daniela
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:33Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:33Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6972
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je Podnikatelský plán cestovní kanceláře. Hlavním cílem bylo vypracovat podnikatelský plán pro založení cestovní kanceláře ve městě Moravský Krumlov. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje seznámení se základními pojmy, souvisejícími s tématem práce. V praktické části byl zpracován samotný podnikatelský plán. Ten popisuje zakládanou cestovní kancelář včetně produktu, se kterým plánuje vstoupit na trh, analyzuje okolí podniku a věnuje se volbě vhodné marketingové a obchodní strategie. Ve finančním plánu byly zpracovány hlavní účetní výkazy: zahajovací a výsledná rozvaha, výkaz zisků a ztrát a výkaz cash-flow. Nechybí SWOT analýza a reálné zhodnocení možných rizik. V závěru je zpracovaný podnikatelský plán zhodnocen z hlediska životaschopnosti.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodnikatelský pláncze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectzájezdcze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectMoravský Krumlovcze
dc.subjectbusiness planeng
dc.subjecttour operatoreng
dc.subjecttoureng
dc.subjectsituational analysiseng
dc.subjectMoravský Krumloveng
dc.titlePodnikatelský plán cestovní kancelářecze
dc.title.alternativeBusiness plan of a tour operatoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33073
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is Business plan of a tour operator. The main goal was to create a business plan in order to found a tour operator in the city of Moravský Krumlov. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical one deals with basic concepts related to the topic of this thesis. The practical part concerns the creation of a specific business plan. The plan describes the tour operator as well as its product which is going to be offered. Analysis of competition and potential customers are also included as well as the establishment of an appropriate marketing and business strategy. In the financial plan were compiled the main financial statements: opening and closing balance sheets, profit and loss account and statement of cash flows. All above is followed by a SWOT analysis and evaluation of any possible risks. At the end of the work is the created business plan evaluated from the point of its viability.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam