Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorŠachta, Martin
dc.date.accessioned2021-11-25T06:35:33Z
dc.date.available2021-11-25T06:35:33Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6921
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu u vybrané společnosti. Pro analýzu byla vybrána strojírenská společnost ENGEL Strojírenská spol. s.r.o. se sídlem v jihočeské Kaplici. Diplomová práce je rozčleněna na úvod a cíle, literární rešerši, charakteristiku společnosti, provedení samotného marketingového auditu, návrh řešení změn, závěr a seznam literatury. V literární rešerši je charakterizován marketing, mikro a makro prostředí, PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýzy konkurentů a marketingový audit. V další části je provedena charakteristika vybrané společnost a stěžejní část práce se věnuje provedení samotného marketingového auditu. Je zde proveden audit marketingového prostředí, audit marketingové strategie, audit marketingové organizace, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových činností. Potřebné informace jsou získávány prostřednictvím řízených rozhovorů s managementem společnosti. Na základě zjištění, které vyplynuly z marketingového auditu, je dán návrh řešení změn pro zlepšení stávající situace ve firmě.cze
dc.format112
dc.format112
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingový auditcze
dc.subjectauditcze
dc.subjectSTEP analýzacze
dc.subjectanalýza konkurentůcze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectSWOT analýza.cze
dc.subjectMarektingeng
dc.subjectmarketing auditeng
dc.subjectauditeng
dc.subjectSTEP analysiseng
dc.subjectcompetitors analysiseng
dc.subjectPorter's five forces modeleng
dc.subjectSWOT analysis.eng
dc.titleMarketingový audit ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeMarketing audit in selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35664
dc.description.abstract-translatedThis thesis addresses the implementation of marketing audit in selected companies. For the analysis of the selected engineering company ENGEL Strojirenska ltd. based in the South Bohemian Kaplice. The thesis is divided into an introduction and objectives, literature review, characteristics, implementing marketing audit itself, solution design changes, conclusion and list of references. The literature review is characterized by marketing, micro and macro environments, PEST analysis, Porter's five forces model, competitor analysis and marketing audit. The next part is a characteristic of the chosen company and the bulk of the work is devoted to the implementation of the marketing audit itself. There is an audit of the marketing environment, marketing audit strategies, audit marketing organization, marketing systems audit, audit marketing audit productivity and marketing activities.The necessary information is collected through structured interviews with company management. Based on the findings that emerged from the marketing audit is given a proposal for changes to improve the current situation in the company.eng
dc.date.accepted2014-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam