Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorNedorostová, Táňa
dc.date.accessioned2021-11-25T06:35:07Z
dc.date.available2021-11-25T06:35:07Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6894
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje problematice e-commerce v hotelnictví v kontextu malých a středních hotelu v Jihočeském kraji. Hlavním cílem je příprava nástrojů a návrhy opatření pro využívání nástrojů e-commerce pro online prodej ubytovacích kapacit v konkrétním hotelu. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s oblastí cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu, internetu, internetového marketingu a e-commerce. V praktické části jsou zhodnoceny výsledky dotazníkového šetření týkajícího se využivání e-commerce vybranými hotely v Jihočeském kraji. Dále následuje charakteristika a popis současného stavu ve vybraném hotelu, jeho srovnání s podobnými subjekty. Na základě zjištěných informací jsou v poslední části uvedena vhodná návrhová řešení.cze
dc.format67 s. (92 512 znaků)
dc.format67 s. (92 512 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectonline destribucecze
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjecthotelcze
dc.subjectonlinecze
dc.subjectprodejcze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectslevové portálycze
dc.subjectonline distributioneng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjecthoteleng
dc.subjectonline saleeng
dc.subjectmetasearch engineeng
dc.subjecte-commerceeng
dc.titleE-commerce v hotelnictvícze
dc.title.alternativeE-commerce in hotel industryeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag33252
dc.description.abstract-translatedThis thesis provides comprehensive insight into the current status of e-commerce usage among chosen small and medium sized hotels in South Bohemian region. The main objective is to prepare the instruments and proposals for the use of e-commerce tools for online sale in a particular hotel. In the theoretical part the concepts associated with areas of tourism, hospitality, marketing, internet, internet marketing and e-commerce are defined. In the practical part are evaluated results of a survey of usage of e-commerce tools in selected small and medium sized hotels within South Bohemia region. This is followed by characterization and description of the current state of the selected hotel, its comparison with similar subjects. Based on the information gained, last section contains appropriate suggestions.eng
dc.date.accepted2014-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam