• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.476Mb)
    Posudek vedoucího práce (256.2Kb)
    Posudek oponenta práce (270.2Kb)
    Průběh obhajoby práce (72.53Kb)
    Datum
    2014
    Autor
    Gorylová, Jana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Marketing našel široké uplatnění také mimo své původní využití ve výrobní sféře a je aplikován do mnoha dalších oblastí života. Je úspěšně využíván také při rozvoji obcí a regionů. Tento speciální druh marketingu v sobě spojuje několik odvětví. Jedná se o marketing neziskového sektoru, marketing služeb, marketing cestovního ruchu a mimo jiné také o regionální marketing. Využití marketingu pro rozvoj regionu nebo obce může mít několik různých forem. Může se jednat o propagaci obce pro různé cílové skupiny (segmenty) nové obyvatele, turisty, potencionální investory. Cílem marketingu může být vymezení jedinečnosti obce, její diferenciace vzhledem k okolnímu prostředí. Může se jednat o vytváření pracovních příležitostí, zlepšení infrastruktury, občanské vybavenosti, vytváření podmínek pro zahájení podnikání, přijímání rozhodnutí s ohledem na životní prostředí a zdraví obyvatel města. Zdaleka se však nejedná jen o pouhou propagaci, jde o jiný náhled na lokalitu jako na nabízený produkt a na spotřebitele jako na zájmové skupiny, kterým by měl tento produkt poskytovat uspokojení jejich potřeb. Propagace však nemůže být opomenuta, kromě reklamy se jedná zejména o vytváření značky obce, budování jejího image a pozitivního public relation. Komplexní městský marketing jako nejvyšší forma marketingu města je koncept rozvoje města, který využívá partnerství všech aktérů, kteří mají vlastní zájem na rozvoji města. Kooperace a komunikace mezi partnery ze soukromého, veřejného a podnikatelského sektoru umožňuje výměnu znalostí a využívání zkušeností všech zúčastněných stran, prosazování shodných cílů, stanovování jejich priorit a vyhodnocení zvolených postupů z několika nezávislých úhlů pohledu. Společným cílem je zvýšení atraktivity města, jeho konkurenceschopnosti a také posílení identity občanů města.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6666
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV