Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHumlerová, Veronika
dc.contributor.authorKubatová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-25T06:30:57Z
dc.date.available2021-11-25T06:30:57Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6652
dc.description.abstractCílem této práce je kritické zhodnocení a analýza vybrané komerční elektronické služby Dopis Online a navržení případných změn a zlepšení vzhledem k potřebám zákazníků. Teoretická část obsahuje charakteristiku služeb, hlavně komerčních a elektronických. Dále obsahuje marketingový výzkum a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá charakteristikou České pošty a služby Dopis Online.V dotazníku bylo zkoumáno povědomí veřejnosti o službě Dopis Online. Z dotazníku byly navrženy možné změny a zlepšení služby. Dále byla udělána SWOT analýza, která specifikovala silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení.cze
dc.format43 s. (72 338 znaků)
dc.format43 s. (72 338 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectslužbycze
dc.subjectkomerční službycze
dc.subjectelektronické službycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectserviceseng
dc.subjectcommercial serviceseng
dc.subjectelectronic serviceseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.titleAnalýza vybrané komerční služby České pošty a návrh možných zlepšenícze
dc.title.alternativeAnalysis of the selected commercial service and the proposal of the ways of possible improvementeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33010
dc.description.abstract-translatedThe target of the thesis is the critical evaluation and analysis of the selected commercial electronic service "Letter Online"and the project of prospective modifications and improvement according to requirements of the customers. In the theoretic section the characteristics of services,especially commercial and electronic,marketing research and SWOT analysis are included. In the practical section the characteristic of the Czech Post and "Letter Online" service are looked into. On the questionnaire was inquired the awareness of the public about the "Letter Online" service. According to questionnaire the possible changes and improvements of the service were proposed. After that SWOT analysis was accomplished which specified strong and weak spots ,opportunities and exposure to danger.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSyrovátková, Hana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam