Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninská, Růžena
dc.contributor.authorTomšovicová, Adéla
dc.date.accessioned2021-11-25T06:30:13Z
dc.date.available2021-11-25T06:30:13Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6615
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce "Podniková kultura ve vybraném podniku" bylo charakterizovat podnikovou kulturu za pomoci specifikace jejich rozhodujících dimenzí a navrhnout změny vedoucí k žádoucímu stavu podnikové kultury vybraného podniku. Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části. V první části jsem se věnovala teorii. Po nastudování odborné literatury jsem popsala základní teoretické znalosti a zákonitosti v problematice podnikové kultury. V začátku jsem vymezila základní pojmy jako "kultura" a "podniková kultura", které slouží jako úvod daného tématu. Dále jsem se věnovala vzniku podnikové kultury, jejímu významu pro organizace, jejími funkcemi, prvky, principy. Přes typologii podnikové kultury, znaky silné podnikové kultury, jsem se propracovala až k její změně. V praktické části jsem pomocí dotazníkového šetření analyzovala podnikovou kulturu podniku RATAJ a. s. Tato firma sídlí v Nedabyle. Pomocí dotazníků jsem se snažila zjistit, jak jsou zaměstnanci spokojeni ve svém zaměstnání, jak funguje komunikace mezi nadřízenými a zaměstnanci, zda-li jsou zaměstnanci dostatečně motivování, jak probíhá zaškolování nových zaměstnanců a mnoho dalších. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsem navrhla řešení pro zlepšení stávající situace.cze
dc.format108 s. (104 369 znaků)
dc.format108 s. (104 369 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectkolektivismuscze
dc.subjectznalostní ekonomikacze
dc.subjectbusiness cultureeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectcollectivismeng
dc.subjectknowloedge economyeng
dc.titlePODNIKOVÁ KULTURA VE VYBRANÉM PODNIKUcze
dc.title.alternativeBusiness culture in a selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32676
dc.description.abstract-translatedThe main objective of my Bachelor's thesis titled "Business culture in a selected company" was to characterize business culture by its decisive dimensions and propose certain changes leading to the desired states of business culture in the chosen company. I divided the thesis into two sections. In the first section I focused on theory. After the study of technical literature I described the basic theoretical concepts and relations regarding business culture. At first I defined basic terms such as "culture" and "business culture" which serve as an introduction to the given topic. I then focused on the origin of business culture, its value for organizations, its functions, elements and principles. Through the typology of business culture and signs of strong business culture I worked my way through to its changing. In the practical section I analyzed business culture of the company RATAJ a.s. by using a questionnaire survey. This company is located in Nedabyle. My effort with the survey was to find out how the personnel is satisfied with their occupation, how the communication between employees and employers is working out, if the employees are sufficiently motivated, how occupational schooling works and many other issues. I then proposed a solution to improve the current situation in the company on the basis of the results of my questionnaire survey.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU pro veřejnou správucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam