Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorNaske, Lukáš
dc.date.accessioned2021-11-25T06:28:36Z
dc.date.available2021-11-25T06:28:36Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6481
dc.description.abstractTéma této práce je: Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce. Jako prodejce jsem si vybral společnost Porsche České Budějovice. Tento výzkum by měl najít silné a slabé stránky daného prodejce a pomoci mu zvýšit úroveň služeb, které poskytuje svým nynějším i budoucím zákazníkům. Výzkum je rozdělen na zkoumání služeb prodejních a služeb poprodejních. V praktické části práce nejdříve popíši postup, jakým jsem při sběru dat postupoval a poté již podrobně zveřejňuji a rozebírám výsledky. Dále data vyhodnotím a doporučím prodejce v jakým službách by se měl zlepšit. Přináším také mé návrhy, jak problémové služby vylepšit a kalkulaci nákladů na tyto změny.cze
dc.format57 stran
dc.format57 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectstrukturovaný rozhovorcze
dc.subjectprůzkum spokojenosticze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketing služebcze
dc.subject4Pcze
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.subjectstructured intervieweng
dc.subjectsatisfaction surveyeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing serviceseng
dc.subject4Peng
dc.titleSpokojenost zákazníků se službami automobilového prodejcecze
dc.title.alternativeCustomer satisfaction with car dealer's serviceseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29245
dc.description.abstract-translatedThe theme of this work is: Customer satisfaction with car dealer´s services. As a seller, I chose Porsche Ceske Budejovice. This research should find the strengths and weaknesses of the seller and help him raise the level of service it provides to its present and future customers. The research is divided into exploration services sales and after-sales services. In the practical part is description of the procedure, which I proceeded to collect the data and then publish extensively and analyze the results. Further data will evaluate and recommend vendor in how services could be improved. I bring also my suggestions on how to improve service problem and calculate the cost of these changes.eng
dc.date.accepted2014-10-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam