Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtensová, Antónia
dc.contributor.authorPavezová, Iveta
dc.date.accessioned2021-11-24T14:33:07Z
dc.date.available2021-11-24T14:33:07Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-08-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6445
dc.description.abstractDizertační práce je zaměřena na regionální značení. Hlavním cílem bylo vytvoření obecného modelu zavádění regionální značky a jejího dalšího šíření, a to z pohledu podnikatelského subjektu. Tento model byl dále aplikován na Jihočeský kraj. Z této aplikace byl vytvořen systém pro podporu rozhodování určený pro podnikatelské subjekty v daném regionu, a to tak, aby mohli zvolit vhodnou regionální značku co nejefektivněji. Součástí práce je také definování základní terminologie spojené s regionálními značkami. V závěru práce jsou formulována doporučení na rozvoj tohoto modelu, respektive jsou podpořeny další aplikace a případné výzkumy.cze
dc.format166
dc.format166
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectregionální značkycze
dc.subjectmodel zavádění regionálních značekcze
dc.subjectsystém pro podporu rozhodovánícze
dc.subjectjihočeské regionální značkycze
dc.subjectregional brandeng
dc.subjectmodel of regional brand introductioneng
dc.subjectdecision support systemeng
dc.subjectthe South Bohemian regional brandseng
dc.titleMODEL ZAVÁDĚNÍ A ŠÍŘENÍ REGIONÁLNÍ ZNAČKYcze
dc.title.alternativeModel of regional brand introducing and spreadingeng
dc.typedisertační prácecze
dc.identifier.stag18324
dc.description.abstract-translatedThe dissertation thesis is focused on regional brands. The main objective was to create a general model of regional brand introduction and its further spread. A perspective of the business entity is taken. The model was then applied to the South Bohemia region of Czech Republic. A decision support system was designed from this application to help the entrepreneurs to implement the most effective regional brand for them. The thesis also defines the basic terminology associated with regional brands. The conclusion formulated recommendations on the further development of the model, respectively, other application of the model and further researches.eng
dc.date.accepted2013-11-21
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam