Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorČermák, Pavel
dc.date.accessioned2021-11-24T14:32:25Z
dc.date.available2021-11-24T14:32:25Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-09-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6431
dc.description.abstractDiplomová práce měla za cíl zanalyzovat aktuální situaci ohledně marketingového mixu ve vybrané společnosti. Na základě této analýzy bylo zjištěno, že současný marketingový mix je třeba upravit, a pokusit se tak zvýšit prodej a povědomí o značce. Bylo navrženo řešení na zlepšení situace, které se sestává ze zlepšovacích návrhů. Tyto návrhy se zaměřují podle výsledků provedené SWOT analýzy na zlepšení image značky a rozšíření její existence mezi zákazníky. Dále se snaží vyřešit problém s koupěschopností zákazníků, v neposlední řadě také problém se získáváním zákazníků. Dva vybrané zlepšovací návrhy, které se pokouší vyřešit problém se získáním zákazníků a také částečně zvýšit povědomí o společnosti a její činnosti, byly následně tržně otestovány.cze
dc.format71 s.
dc.format71 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subject4Pcze
dc.subject4Ccze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpromotioncze
dc.subjectobchodcze
dc.subjectLED technologiecze
dc.subjectLED žárovkacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subject4Peng
dc.subject4Ceng
dc.subjectcommercialeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectbussineseng
dc.subjectLED technologyeng
dc.subjectLED bulbseng
dc.titleMarketingový mixcze
dc.title.alternativeMarketing mixeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag29383
dc.description.abstract-translatedThe thesis aims to analyze the current situation regarding the marketing mix in the selected company. Based on this analysis it was found that the current marketing mix should be adjusted in an attempt to increase sales and brand awareness. It was suggested solutions to improve the situation, which consists of improvement proposals. These proposals focus according to the results of the SWOT analysis to improve brand image and expand its presence among the customers. It is also trying to solve the problem with the purchasing power of customers, not least the problem of obtaining customers. Two selected suggestions, which attempts to solve the problem of obtaining customers and also partly to raise awareness about the company and its operations were subsequently tested market.eng
dc.date.accepted2013-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam