• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Motivace a stimulace pracovníků ve vybrané organizaci

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (718.5Kb)
    Posudek vedoucího práce (75.40Kb)
    Posudek oponenta práce (74.33Kb)
    Průběh obhajoby práce (86.89Kb)
    Datum
    2013
    Autor
    Šlapáková, Milena
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem práce bylo vymezit základní přístupy motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané organizaci, se zaměřením na systém odměňování, dále posoudit jeho funkčnost a efektivnost a případně navrhnout doporučení a změny, které by vedly ke zlepšení daného systému. Pro získání potřebných informací proběhlo ve společnosti dotazníkové šetření, které bylo doplněno o rozhovory se zaměstnanci. Výzkum odhalil nespokojenost zaměstnanců s výší jejich mzdy. Tato nespokojenost může plynout z nedostatečného informování o tvorbě mezd. Doporučila jsem tedy vedení společnosti, aby své zaměstnance detailně seznamovala se systémem odměňování nejen bezprostředně po navázání pracovního poměru, ale i v jeho průběhu. S ostatními finančními i nefinančními benefity jsou pracovníci spokojeni a cítí se jimi být motivováni k lepším pracovním výkonům. V systému motivace je třeba pracovat především na komunikaci mezi nadřízeným a podřízeným. Zaměstnanci většinou zpětnou vazbu ze strany nadřízeného pociťují, nicméně většinou ve formě kritiky. O této skutečnosti byly vedoucí pracovníci informováni. Měli by si uvědomit důležitost pozitivní zpětné vazby a začít ji používat. Na toto téma existuje celá řada kurzů a školení, do kterých by se firma neměla bát investovat. Společnost by měla na systému motivace neustále pracovat tak, aby to zaměstnanci pociťovali a byli neustále motivovaní. Bylo proto doporučeno vytvoření anonymního dotazníku, kterým by společnost zjišťovala úroveň spokojenosti svých zaměstnanců.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6263
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV