• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.728Mb)
    Posudek vedoucího práce (157.6Kb)
    Posudek oponenta práce (141.3Kb)
    Průběh obhajoby práce (200.3Kb)
    Datum
    2013
    Autor
    Dvořáková, Sabina
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Práce je zaměřena na analýzu bankovních služeb a organizaci jejich řízení v České spořitelně, a.s.. Cílem práce bylo zanalyzovat historické a současné přístupy managementu s případným navržením zlepšení manažerských přístupů do budoucna a hodnocení výstupů vzhledem ke konkurenceschopnosti nabídky z pohledu zákazníka. První část práce obsahuje prostudovanou literaturu. Byl zde popsán nepostradatelný základ pro praktickou část. Nejdůležitější části jsou funkce řízení a nové trendy, organizace a typy organizačních struktur, analýza prostředí, řízení vztahů se zákazníky, popis struktury a fáze vztahu a poslední téma služby a bankovní sektor. Praktická část práce obsahuje charakteristiku společnosti, popisuje její historii, organizaci České spořitelny a současnou transformaci banky. Ve vlastním výzkumu je prováděno dotazníkové šetření a SWOT analýza aplikovaná na Českou spořitelnu. Bylo zjištěno, že banka má velmi stabilní a silnou pozici na trhu, která přetrvává již několik let. Nicméně, je třeba stále upevňovat postavení a přizpůsobit se rostoucí konkurenci. Banka by se měla držet strategie Konfrontace, která využívá silných stránek k odvrácení případného ohrožení. Od roku 2011 do roku 2014 probíhá v bance transformace. Přeměna by měla přispět k lepšímu vztahu se zákazníky a uspokojování jejich potřeb.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6050
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV