Ochrana spotřebitele v cestovní kanceláři
Abstrakt
Práce se zabývá ochranou spotřebitele v cestovní kanceláři. Součástí práce je literární rešerše, současná situace na trhu CK a CA, analýza vybrané cestovní kanceláře a dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké mají spotřebitelé povědomí o svých právech při koupi zájezdu. Ochrana spotřebitele je stále aktuální téma, kterému je třeba se i nadále věnovat.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná
Němcová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2007)Téma bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, byla vybrána destinace Blatensko. Blatná a její okolí se sice nedá srovnávat z pohledu mezinárodního cestovního ruchu, ale tato destinace ... -
KOSTELNÍ PRŮVODCOVSKÉ SLUŽBY V RÁMCI DUCHOVNÍ PÉČE O TURISTY NA PŘÍKLADU KOSTELA OBĚTOVÁNÍ PANNY MARIE V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Němcová, Marie (Jihočeská univerzita, 2013)Práce se zabývá náboženským a poutním cestovním ruchem, zvláště kostelními průvodcovskými službami a jejich zaměřením na duchovní péči o turisty. Poskytuje informace o postoji církve k duchovní péči o turisty navštěvující ... -
Pojištění v oblasti cestovního ruchu
Šedivá, Jana (Jihočeská univerzita, 2007)V mé diplomové práci na téma '' Pojištění v oblasti cestovního ruchu'' se zabývám porovnáním jednotlivých druhů pojištění v cestovním ruchu v České republice a v Evropské unii. Pojištění v cestovním ruchu je služba, která ...