Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorBláhová, Adéla
dc.date.accessioned2021-11-24T14:09:36Z
dc.date.available2021-11-24T14:09:36Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/5693
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového nástroje. Následně jsou stanovena doporučení, pro jaké firmy je viral marketing vhodnou formou propagace.cze
dc.format55 s. (57 876)
dc.format55 s. (57 876)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectviral marketingcze
dc.subjectInternetcze
dc.subjectFacebookcze
dc.subjectYoutubecze
dc.subjectvirální kampaňcze
dc.subjectviral marketingeng
dc.subjectInterneteng
dc.subjectFacebookeng
dc.subjectYoutubeeng
dc.subjectviral campaigneng
dc.titleViral marketingcze
dc.title.alternativeViral marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23875
dc.description.abstract-translatedThe aim of my thesis is to provide a comprehensive overview of the viral marketing and to analyze selected viral campaigns. There is a description of advantages and disadvantages of this marketing tool. In the end I suggest for which companies viral marketing is an appropriate form of the promotion.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam