Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGehinová, Blažena
dc.contributor.authorJirků, Miloslava
dc.date.accessioned2021-11-22T13:02:15Z
dc.date.available2021-11-22T13:02:15Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/5485
dc.description.abstractTeoretická část diplomové práce byla rozdělena do pěti kapitol, ve kterých byla prozkoumána a popsána teorie cestovního ruchu a marketingu. Pomocí odborné literatury byl definován trh cestovního ruchu, destinace, jednotlivé typy cestovního ruchu a samozřejmě kulturní cestovní ruch. Praktická část diplomové práce řeší území Jindřichohradecko. Syntéza poznatků a informací ze situační analýzy a dotazníkového šetření posloužila ke zpracování SWOT analýzy cestovního ruchu. Na Jindřichohradecku nebyl zatím vytvořen žádný balíček služeb v rámci komunikace a kooperace kulturních zařízení a odvětví cestovního ruchu. Proto autorka navrhla produktový balíček, díky kterému by turisté navštívili všechna technická muzea na Jindřichohradecku, a zároveň by mělo dojít k prodloužení pobytu v této destinaci.cze
dc.format86 s.
dc.format86 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmarketing cestovního ruchucze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectmarketing of tourismeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectsituation analyseeng
dc.subjectSWOT analyseeng
dc.titleVyužití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí s technickou tematikou na Jindřichohradeckucze
dc.title.alternativeA usage of cultural facilities in tourism development on case of selected museums with the technical issues in the region of Jindřichův Hradeceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21731
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of the thesis was divided into five chapters in which the theory of turism and marketing were explored and described. The tourist trade was defined with the help of the specific literature, also destinations, particular types of turism and, of yourse, cultural tourism. The practical part of the thesis deals with the area of Jindřichův Hradec. The synthesis of information gained from the situational analysis and questionnaire research served as a base for creating the SWOT analysis of tourism in the JH area. There is nothing like a ?service package? for cooperation and communication of cultural and tourism facilities in the area. Therefore the author suggested such a product package which should be used as a means for tourists to visit all technical museums in the area and which should be also helpful for the people to stay longer in the destination.eng
dc.date.accepted2011-06-16
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam