Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorLang, Petr
dc.date.accessioned2021-11-22T13:01:43Z
dc.date.available2021-11-22T13:01:43Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/5452
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je popsat nástroj procesně - projektové řízení IT služeb v rámci společnosti Zeelandia a ověřit jeho nastavení.cze
dc.format78
dc.format78
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHelpDeskcze
dc.subjectZeelandiacze
dc.subjectIT podporacze
dc.subjectprocesní řízenícze
dc.subjectprojektové řízenícze
dc.subjectHelpDeskeng
dc.subjectZeelandiaeng
dc.subjectIT supporteng
dc.subjectprocess managementeng
dc.subjectproject managementeng
dc.titleProcesně-projektový model řízení IT služeb a nástroje na jeho podporucze
dc.title.alternativeProcess-Project Model of IT Services Management and Tools to its Supporteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag19488
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to perform a research of the combined process and project model of IT management and its support tools in chosen company and to design or suggest possible improvementeng
dc.date.accepted2011-06-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam