Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorVeselá, Ludmila
dc.date.accessioned2021-11-22T13:01:24Z
dc.date.available2021-11-22T13:01:24Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/5429
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je stanovení postupu a rozpracování jednotlivých činností, které jsou nutné k uvedení výrobku na trh na základě analyzovaných údajů organizace.Podstatnou část této práce tvoří analýza konkurence a finančního zdraví společnosti.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýrobekcze
dc.subjectvýrobacze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectProducteng
dc.subjectProductioneng
dc.subjectAdvertisementeng
dc.subjectDistributioneng
dc.subjectMarketeng
dc.titleProces zavedení nového výrobku vybrané organizace na trhcze
dc.title.alternativeThe process of introducity new product by chosen company on the marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag19097
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is the determination and elaboration of the process of introducity new product based on the analysis of company data.An important part of this thesis is formed by the Analysis of Competition and Company´s financial health.eng
dc.date.accepted2011-06-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam