Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaderná, Eva
dc.contributor.authorNikrmajerová, Monika
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:47Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:47Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/4717
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je vyhodnotit využití regionálního značení výrobků. Úvodní část se zabývá regionálním značením po celé České republice. Další část obsahuje informace o regionální značce Šumava - originální produkt\regm{}. Hlavní část, kterou tvoří charakteristika přidělených výrobců, popisuje jejich zkušenosti, názory a připomínky s regionální značkou Šumava - originální produkt\regm{}. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat byly vypracovány případové studie výrobců. Předposlední část tvoří analýza dat od všech vlastníků značky Šumava - originální produkt\regm{}. Závěr práce obsahuje vlastní návrhy změn v činnosti Regionální rozvojové agentury, která má na starosti certifikaci.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačka Šumava {--} originální produkt\regm{}cze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectRegionální rozvojová agentura Šumavacze
dc.subjectAsociace regionálních značekcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectThe Šumava orginal product\regm{}eng
dc.subjectregional brandeng
dc.subjectThe Šumava Regional Development Agencyeng
dc.subjectAssociation of regional brandseng
dc.subjectmarketingeng
dc.titleAnalýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumavacze
dc.title.alternativeThe analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumavaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15103
dc.description.abstract-translatedThe subject of this thesis is created by the evaluation of the regional brand products using. The introduction deals with the regional brands throughout the whole Czech Republic. Following section contains the informations about the regional brand of The Šumava orginal product \regm{}. The main part containsthe characteristic of the assigned producers describing their experience, opinions and observations to the regional brand he Šumava original product \regm{},.Based on the findings of primary and secondary data were created the ´case studies´ of manufacturers. The penultimate part obtains the data analysis from all the certificated manufacturers.Conclusion contains my own proposals of the possible changes in activities of the Regional Development Agency that takes care of the certification.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam