Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorČep, Adam
dc.date.accessioned2021-11-22T12:16:40Z
dc.date.available2021-11-22T12:16:40Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/4203
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi využití sportovního rybolovu v cestovním ruchu na území ČR. Hlavním cílem je posoudit využívaní služeb cestovních kanceláří a agentur při přípravě rybářského zájezdu. Data získaná při terénním šetření byla použita pro návrh inovace současné nabídky cestovních kanceláří v oblasti domácího cestovního ruchu zaměřeného na sportovní rybolov. Výsledkem jsou dva typy produktů, které byly navrženy s ohledem na požadavky spotřebitelů, a které by mohly být schopny zvýšit podíl spotřebitelů využívajících při přípravě rybářské dovolené služeb cestovní kanceláře.cze
dc.format55 s., 11 s. příloh
dc.format55 s., 11 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectrybářský cestovní ruchcze
dc.subjectrybolovcze
dc.subjectlovecký cestovní ruchcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectfishing tourismeng
dc.subjectfishingeng
dc.subjecthunting tourismeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleAnalýza cestovního ruchu se zaměřením na lovecký cestovní ruchcze
dc.title.alternativeAnalysis of tourism with a view to hunting tourismeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11869
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this work is to analyze fishing tourism in the Czech Republic and suggest an innovation in the supply. The work is based on the hypothesis that the customers of fishing tourism generally do not use the supply of the tour operators and they organize their holiday by themselves and that there is a way to change their mind by improving the current supply with a new kind of product. The informations about the market have been gained by a questionnaire and considering the results 2 kinds of products have been created.eng
dc.date.accepted2009-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam